אולמות לאירועים קטנים – אצלנו האולם קטן והאירוע גדול

לשיחת ייעוץ חינם חייגו 7586* או כתבו לנו

כאשר אתם מוזמנים לחתונה או אירוע מסויים מיד חושבים על אולמות אירועים מפוארים, הרבה אורחים, צפיפות לעיתים והעיקר לעבור את הערב. דווקא אירוע קטן, פרטי ואינטימי נחשב יותר מאשר אירוע רגיל וגדול מכיוון שהרוב מכירים איש את רעהו, האווירה נינוחה וכיפית וכן יש תחושה של כבוד להיות בין המוזמנים לאירוע מצומצם אך חשוב שכזה. אז מה באשר לאולמות לאירועים קטנים?

אולמות לאירועים קטנים חוסכים לכם כסף – הכיצד?

1. שטח האולם קטן יותר ולכן עלות האחזקה שלו ע"י הבעלים כמו גם השכירות והארנונה נמוכים בהרבה מאשר בעלי אולמות ומקומות גדולים יותר. זה כמובן ישפיע על המחיר שינקוב בעל המקום עבור האירוע שלכם.

2. מספר המוזמנים לאירוע נמוך בהרבה מאשר באירוע גדול ולכן גם התשלום עבור הקייטרינג יהיה נמוך יותר. גם עלות העיצוב, זרי הפרחים ומה שתחליטו לשים על השולחן תפחת שכן יהיו פחות שולחנות לארגן ולעצב.

3. אירוע קטן משמעו פחות מלצרים, מנהלי משמרת, ברמנים וכוח אדם מצומצם יותר. לכן, עלות האירוע תופחת משמעותית עקב כך.

4. את הכסף שחסכתם תוכלו להשקיע באטרקציה ייחודית לאורחים היקרים שלכם או לכם כדוגמת הרכב נגנים אשר ילווה את הזוג המאושר לחופה או להוסיף בר סושי או דבר מה מיוחד אחר שיזכרו את האירוע אפילו יותר.

מה חשוב לבדוק ולוודא

החלטתם כי גני אירועים אינם בשבילכם ואתם מעדיפים מקום קטן לאירוע. הכל טוב ויפה אך יש מספר נקודות שחשוב בכל זאת לבדוק אותן כדי להיות שקטים ורגועים:

  • גודל– אומנם בחרתם לערוך אירוע קטן ולכן גם המקום הינו מיוחד לכך אך וודאו כי המקום מכבד את האורחים וכי יש מספיק מקום לכולם כמו גם שאין צפיפות בשולחנות או ביניהם.
  • ציוד– גם מקומות קטנים לאירועים זקוקים לספק לכם את כל הציוד הנדרש וזה אומר דיג'יי, תאורה, תפאורה, רחבת ריקודים, בופה ועוד.
  • רישיון עסק– כל מקום חייב שיהיה ברשותו רישיון עסק וזה כולל גם אולמות לאירועים קטנים.
  • עיצוב ותפאורה– כל אולם אירועים קטן מגיע אחרת ומעוצב שונה לכן ערכו סיור במקום, התרשמו מהמקום, מהניקיון, הצמחייה, הריהוט ועוד. אולמות לאירועים קטנים לא מציעים תפאורה מפוארת אך יחד עם זאת כן מציעים תפריט מעולה אחר.
  • איכות התפריט– מקומות קטנים מתחרים עם אולמות גדולים, גני אירועים ואפילו עם אירועים בטבע ולכן יוכלו לפצות על כך בתפריט עשיר, מגוון וטעים מאוד לכן בדקו את התפריט ואל תתפשרו בנושא האוכל.

יתרונות אולמות לאירועים קטנים

1. אירוע שקל יותר לנהל אותו ולעקוב אחריו, לוודא שלכולם נוח ונעים.
2. כמובן חסכון כלכלי אדיר אל מול אירוע גדול באולם ענק.
3. אווירה אינטימית, כיפית, חברית בה כולם נהנים ומרגישים באמת טוב שהם שם שכן כיבדתם אותם באירוע קטן והם חלק ממנו.
4. מתאים לצורך חגיגה של אירוע מסויים עם משפחה רק או חברים מאוד קרובים ויחד עם זאת אין צורך להתאמץ בבית ולהכין אותו לאירוע או לצאת שוב למסעדה רגילה.

רוצים לקבל מידע נוסף ומקיף אודות אולמות לאירועים קטנים, אולמות אירועים גדולים או רעיונות אודות מקומות לאירועים שונים? השאירו פרטיכם ונציג ישמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי עם כלל האפשרויות.