אולמות אירועים בדרום – אל תסגרו אולם לפני שתבדקו את רשימת ההמלצות שלנו

לשיחת ייעוץ חינם חייגו 7586* או כתבו לנו

בדרום הארץ אפשר למצוא לא מעט ערים וישובים, עם כ – 30% מאוכלוסיית ישראל המתגוררת מדרום לתל אביב. ערים גדולות כמו דימונה, באר שבע, אשקלון, ואפילו אילת, מציעים מגוון של גני אירועים ואולמות אירועים בדרום בנופים מדבריים או טובלים בירוק, לאירוע אינטימי בהשתתפות עד חמישים אנשים או לאירוע של מאות משתתפים, בתפריט צמחוני או עם מגוון בשרים על האש – איך שתבחרו, בכל מקום שתרצו. מה הופך גן אירועים בדרום למבוקש, מה מבדיל אולמות אירועים בדרום שהם מצליחים מאלה שלא? יצאנו לבדוק – מה חשוב לדעת על אולמות אירועים בדרום ואיך תבחרו אולם או גן אירועים בדרום שיהיה בדיוק מושלם עבור היום המשמעותי שלכם.

תושבי אזור הדרום נהנים משפע של שטחים פתוחים, אולמות אירועים רבי משתתפים וגנים רחבים לחגיגות שנמשכות עד אור הבוקר. חתונות, אירועי בר מצווה ובריתות באזור הדרום מאופיינות בהמון שמחת חיים, מוזיקה, תפריט עשיר וחוגגים שנהנים על רחבת הריקודים. הערכים המשפחתיים החזקים באזור הדרום הופכים כל שמחה לאירוע גדול ועשיר במשתתפים ומברכים.

מבחר של מאות אולמות אירועים בדרום

יש לכם אירוע חשוב, ואתם מעוניינים לחגוג אותו באולם או בגן אירועים – מזל טוב! 

זה הזמן לחשוב: איך אתם מתכננים לחגוג את האירוע שלכם ולמה תצפו מאולם או גן אירועים בדרום, על מנת שיעטוף את האירוע שלכם בכל השירותים המתבקשים להשגת האירוע החלומי שלכם. 

חשוב לדעת! כל אולם או גן אירועים בדרום מכיר בקשות, חלומות וציפיות שונות של חוגגים מהאירוע וערוך להציע שירותים שיתאימו לאירוע החלומי שלכם – חלקם ללא עלות נוספת וחלקם בתשלום. יש בקשות שאולם האירועים לא יוכל לספק לכם – חשוב להגיע לאולם האירועים בדרום עם רשימה של שאלות שתרצו לשאול, על מנת לקבל את כל התשובות ולהבין מה אפשר, מה אי אפשר, וכמה זה יעלה.

הדרום המרהיב של ישראל

הדרום המדברי של ישראל מציע אירוח אחר לאירוע שלא יישכח. יש מי שחוגגים אירוע רב משתתפים באולמות אירועים בדרום ומלינים את אורחיהם בשיפולי המדבר או אפילו בתוכו, ויש כמובן, מי שמחפשים אולם או גן אירועים בדרום כאשר מרבית האורחים שיוזמנו להשתתף בחגיגה, מתגוררים באזור דרום הארץ. כך או כך, אין ספק שאולמות אירועים בדרום מציעים משהו שלא תמצאו באולם או גן אירועים במרכז או בצפון: האווירה הייחודית לפרברי הארץ, השקט שמסביב, הנוף שלא אחת טובל במרבדים של שלווה, ולא פחות חשוב: דרכי הגישה הנוחות ושפע החניה, כל אלה הופכים אולמות אירועים בדרום למוצר מבוקש, גם עבור מי שמתגוררים במרכז או אפילו בצפון הארץ. 

מה מתאים לכם יותר – אולם אירועים או גן אירועים בדרום?

בעוד אולמות אירועים בדרום מציעים תפאורה מהסרטים לאירוע המקורה שלכם, גן אירועים בדרום יציע לכם לחגוג עם המוזמנים שלכם תחת כיפת השמיים, שווה להזכיר, דווקא בימים שלאחר מגיפת הקורונה, כי דווקא גן אירועים בדרום מציע אווירה בטוחה יותר ומי שחוששים להידבק, יעדיפו גן אירועים על פני אולם אירועים סגור. גני אירועים בדרום יציעו לכם בחלק מהמקרים ובמיוחד בימי החורף או בעונות מעבר את האפשרות לשלב בין אזורים מקורים לכאלה שאינם מקורים, ותוכלו לבחור בין מקומות ישיבה בפנים או בחוץ, רחבת ריקודים בפנים או בחוץ, וכמובן – חופה תחת כיפת השמיים או באזור המקורה של גן האירועים.

אולמות אירועים בדרום מציעים בדרך כלל עיצובים מוקפדים שחלק מהם ניתן לשנות על פי בקשת החוגגים. בחלק מאולמות האירועים בדרום יעמידו לרשות החוגגים מעצבת שתבין מכם איזה עיצוב יהיה זה המושלם עבורכם ותתאים את אולם האירועים, מראהו, מספר המושבים, אזור הריקודים ואזורים נוספים על פי בקשתכם, לקראת האירוע שלכם.

מה שקובע את עלות האירוע שלכם: התפריט

מעבר לאווירה המרהיבה שתשיגו בבחירה אולם או גן אירועים בדרום, מה שחשוב לדעת על כל אולמות האירועים בדרום הוא ההקפדה על תפריטים מגוונים, איכותיים וטעימים עבור האורחים שלכם. אחרי הכל, אורחים רבים שיגיעו לאירוע שלכם, יזכרו בין השאר את טעם המנות שהוגשו באירוע (והשאר – יזכרו את מגוון המשקאות בבאר האלכוהולי…). בחירת המנות בתפריט האירוע שלכם היא הבחירה שתשפיע עי תמחור האירוע מכיוון שתמחור האירוע יבוצע לפי המחיר למנה כפול מספר המשתתפים. המחיר למנה יושפע מסוג המנות שתבחרו ומהמגוון שתאפשרו לאורחים שלכם ליהנות ממנו. 

חשוב לקחת בחשבון אורחים בעלי דרישות ספציפיות בכל הנוגע למנות שתבחרו באירוע שלכם: אם חלק מהאורחים שלכם אלרגיים, רגישים לגלוטן, טבעוניים, משגיחים על כשרות וכדומה – חשוב שתוודאו כי התפריט באירוע שלכם יספק מענה טעים גם עבורם.

עוד נושא שחשוב לקחת בחשבון: אולמות אירועים בדרום מציעים תפריט שתייה אלכוהולית שונה על פי דרישות בעלי האירוע. אם באירוע שלכם צפויים להשתתף חבר'ה צעירים, חובבי שתייה וכדומה – כדאי לבדוק עם אולם או גן האירועים שלכם, כיצד ניתן להעשיר את באר האלכוהול או אפילו להביא איתכם ארגזים של שתייה איכותית שתרכשו במחירים מוזלים בחנויות מתמחות.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים אולם או גן אירועים בדרום?

מעבר למיקום, העיצוב, האווירה, ההתאמה לרצונותיכם מבחינת הניראות וכמובן האוכל, חשוב שכל אולם או גן אירועים שתבחרו בדרום יוכל להתאים את עצמו גם למאפייני האירוע שלכם. אם יש לכם אטרקציות מתוכננות באירוע, כמו למשל פינת הפעלה לילדים, רחבת ריקודים או הפעלה למבוגרים, דרישות מיוחדות עבור הדי ג'יי או עבור החופה, הפעלות לבני נוער באירוע בר מצווה וכדומה – חשוב להעביר את כל הדרישות לכלל אולמות האירועים בדרום שאתם שוקלים לבחור, ולבדוק אם יוכלו לספק לכם מענה אופטימאלי בעת האירוע. רק אולם אירועים בדרום שמיקומו מתאים לכם, שהתפריט שלו טעים לכם ומתאים לתקציב, ושיכול להכיל את האטרקציות שאתם מתכננים לאירוע שלכם באופן אופטימאלי (עם או ללא תוספת תשלום) – יהיה אולם האירועים המושלם בדרום, לחגיגת האירוע שלכם. ורק שיהיה במזל!

 

עצות להפקת אירועים מרובי משתתפים

  • הפקת אירוע גדול זאת משימה לא פשוטה, אין זו בושה לבקש עזרה של בני משפחה ולשכור שירות הפקת אירועים מקצועי.
  • הקפידו לבחור גני אירועים שמתאימים לאירוח כמות גדולה של אורחים.
  • יש לנהל רישום מדויק של כל המוזמנים אשר מאשרים הגעה ולארגן בהתאם את סידורי הישיבה. באירועים מרובי משתתפים סידורי ישיבה פותרים בעיות וחוסכים בעלויות.
  • אירוע המוני דורש סדרנים ומנהל אירוע מקצועי. אחד הדודים לא יוכל לשמש כסדרן, צריך כאן איש מקצוע מיומן.
  • אירועים גדולים = כמות גדולה של מתנות והמחאות , שמרו היטב על הכספת!

עדיין לא מצאתם אולמות אירועים בדרום שמתאימים לכם? אתם מוזמנים לבקר ולהתרשם בגנים ואולמות מפוארים, מעוצבים ומרכזיים. אזור הדרום הוא המקום האידאלי לקיים אירוע באווירה קסומה של מדבר, פאר ושורה ארוכה של אטרקציות ופעילויות לאורחים.