מסעדה לאירוע קטן – לאירוע בלתי נשכח

לשיחת ייעוץ חינם חייגו 7586* או כתבו לנו

בימים בהם כל אירוע משפחתי, שלא לדבר על אירוע לעובדים, הופך לחגיגה גדולה ומושקעת, קשה להאמין אך יש לא מעט אנשים שעדיין מעדיפים לבחור דווקא מסעדה לאירוע קטן ולחגוג בצניעות.

הם מעדיפים לערוך אירועים משפחתיים באופן מצומצם, בפורום אינטימי יותר, אולי אפילו "אירוע בוטיק" עם בני משפחה או חברים קרובים, בלי כל הרעש והצלצולים של אירוע גדול. אכן, אפילו בר מצווה או ברית יכולים להיות לעיתים אך ורק לבני משפחה קרובים ומספר חברים.

כך למשל, אפשר לבחור מסעדה לאירועים קטנים כמו ימי הולדת, ימי נישואין, מסיבות אירוסין, אירועים כמו גיוס או שחרור מהצבא, סיום לימודים ועוד. 

בחירת מסעדה לאירוע קטן משחררת אתכם מהצורך לחפש אולמות אירועים, כי מספיק לחפש מסעדה לאירוע קטן בה ניתן להזמין חדר פרטי או אפילו להזמין מספר שולחנות שיעמדו בנפרד באזור הסעדה. 

ניתן גם להזמין מקום בפאב. כמו לדוגמה הרבה פאבים בחיפה שמאפשרים לקיים אירועים במקום. במקרים בהם מחליטים לערוך אירוע מעט יותר גדול, מעט יותר משמעותי, הרי שאפשר גם לשכור את כל המסעדה ולסגור אותה למספר שעות עבור האירוע.

לפני שנסביר כיצד בוחרים מסעדה לאירוע קטן, חשוב להבין מדוע זה פתרון אידיאלי עבור אירוע משפחתי מצומצם, בוודאי ביחס להשכרת אולמות וגני אירועים. התשובה לכך נמצאת במספר מישורים:

  • ראשית, מבחינה כלכלית זה הרבה יותר משתלם לשכור מסעדה לאירוע קטן מאשר אולם. זה יותר חסכוני. צריך לשלם על התפריט ואולי סכום קטן מעבר לכך. אין צורך לשלם על דברים נוספים.
  • שנית, במסעדה אפשר ליהנות מתפריט ייחודי, תפריט של המסעדה, ואם בוחרים לפנות אל מקום רציני, איכותי, אז בוודאי נהנים מתפריט ברמה גבוהה.
  • שלישית, זה הרבה יותר אינטימי לערוך אירוע בצורה כזו ולא אירוע באולם או גן אירועים. מה עוד שבמקרים רבים, אירועים קטנים באולמות ובגני אירועים, עלולים ליצור מצב, שהמקום ייראה ריק, בגלל הגודל שלהם אל מול כמות האנשים שמוזמנים ומגיעים לאירוע.
כשחוגגים אירוע קטן במסעדה ניתן להנות מתפריט ייחודי

בחירת מסעדה לאירוע קטן הוא פתרון מושלם לאירועים בסגנון הבא:

ערבי חידון

ערבי טריוויה בנושאים פופולריים הם כייפיים ודורשים מעט מאד מאמץ – רק מארח, מיקרופון, שאלות ופרסים. בחרו נושאים המבוססים על תוכניות פופולריות כגון משחקי הכס או היקום הקולנועי של מארוול. לחילופין, תוכלו להוריד שאלות ותשובות מהאינטרנט וכך להימנע מיצירת שאלות מאפס.

לילות של משחקי קופסא

בחירת מסעדה לאירועים קטנים היא פתרון מושלם לערב גיבוש סביב משחקי קופסא קלאסיים. הביאו את משחקי הקופסה האהובים עליכם לאירוע בר מיידי. אפשר אפילו לאפשר לאורחים שלכם להביא משלהם. מה החלק הכי טוב באירוע מסוג זה? סביר להניח שאורחים יביאו את חבריהם, ויחסכו לכם זמן וכסף בשיווק.

פעילות צדקה

חברו כוחות בין מסעדה לאירוע קטן וארגון ללא מטרות רווח כדי לארגן "אירוע בר". תרמו את הכסף מקוקטייל מיוחד, או חלקו את רווחי הלילה. אל תשכחו להשתמש ברשתות החברתיות של המסעדה ושל העמותה כדי להפיץ את הבשורה על האירוע, להזמין נציג לדבר, או לפחות להתערבב ולהסביר על מה הארגון. זה יעזור לך להרחיב את הרשת שלך.

לילות לרווקים

ערב רווקים נותן ללקוחות (לפחות הרווקים) הזדמנות להתרועע. תן למבקרים מנעול או מפתח ותן להם לגלות את ההתאמה שלהם כדי להפוך את הערב למסיבת "מנעולים ומפתחות". כמו ערבוב מאולץ, אבל הרבה יותר מהנה!

ערבי דייטים

לא חייבים להיות שדכנים כדי לארגן ערבי דייטים לזוגות. בחירת מסעדה לאירוע קטן ייתן מענה מושלם למופע חיזור מדומה עם הנחות "שתייה לשניים" אם בא לכם לפנק את העובדים שלכם עם ערב לכבוד זוגות מאורסים / זוגות ותיקים וכד'.

מפגשי קריוקי

בשביל זה, אולי תרצה להושיט יד אל אטמי האוזניים שלך. עד 2024, שוק הקריוקי יעמוד על 5,733 מיליון דולר! אנשים אוהבים במה ואם הזמרים שרו טוב, אנשים נהנים ואם לא שרים טוב, אנשים נהנים לצחוק על חשבונם.

כיצד בוחרים מסעדה לאירועים קטנים

בדיוק כפי שבמקרים של אולמות קטנים האירוע גדול, גם לא במובן הפיזי, אלא במובנים אחרים, מבחינת החוויה והתחושה, הרי שגם במסעדה, אירוע מצומצם, אירוע קטן, יכול לספק תחושה מיוחדת במינה.  לשם כך, אנחנו צריכים לדעת איך לבחור את המסעדה הנכונה.

  1. בשלב הראשון עלינו להחליט על הקונספט של הארוחה, כלומר, איזה סגנון מסעדה אנחנו מחפשים. אפשר למצוא מסעדות עם תפריטים כלליים, כאלה שמציעים הכל מהכל, אך אפשר גם לבחור במסעדה שמתמחה בתפריט ספציפי. למשל, מסעדה שמתמחה באוכל איטלקי, יפני, סיני וכדומה. במקרים כאלה, המסעדה תציע לנו לא רק סוג אוכל מסוים אלא היא תציע לנו גם חוויה, אווירה מתאימה.
  2. בשלב השני, עלינו לבחור את המקום של המסעדה, בין אם זה על פי היכולת שלה לארח את כמות האורחים שאנחנו מבקשים להזמין לאירוע, ובין אם זה על פי היכולת של האורחים להגיע אל המקום, בצורה נוחה. כמובן שזה גם מתייחס לשאלה מתי בדיוק אנחנו רוצים לערוך את האירוע.
  3. בשלב השלישי, אנחנו נבחן כיצד יוצרים תפריט שיתאים לכלל האורחים (צמחוני, טבעוני) וכמובן כיצד יוצרים תפריט שיתאים מבחינת עלויות, ליכולת שלנו ושל האורחים לשלם.