אולמות אירועים בראשון לציון – ראשון לאולמות

לשיחת ייעוץ חינם חייגו 7586* או כתבו לנו

אם אתם מתכננים אירוע כמו חתונה, ברית, בר מצווה או אירוע רב משתתפים אחר, ואתם מתכננים לערוך את האירוע באזור מרכז הארץ וגוש דן, כדאי שתדעו שיש מגוון עצום של אולמות אירועים בראשון לציון, ואם אתם מעדיפים אירוע במסגרת פתוחה יותר – גם גני אירועים בראשון לציון. ראשון לציון מציגה המון יתרונות לאירוע חלומי: לאורחים שלכם לא תהיה בעיה עם הגעה: מדובר בעיר גדולה מאוד בדרום גוש דן, עם גישה מהירה מכביש 2 ומכביש 4 ואפילו מכביש 6. היא גובלת בכל הערים הגדולות במרכז ונמצאת במרחק של כעשרים דקות נסיעה ממרכז תל אביב; אולמות אירועים בראשון לציון מציעים חניה נוחה בשפע לאורחי האירוע שלכם, ובדרך כלל גם שפע של חניה עבור מי שצריכים לחנות קרוב לכניסה לאולם או גן האירועים, כמו אורחים מוגבלים בתנועה או אורחים שמגיעים עם תינוקות ועגלות.

 

אולמות שמאפשרים הנאה מכל העולמות

ראשון לציון היא גובלת בתל אביב, וניראה שמבחינת היצע גני האירועים שלה היא פשוט נהנית מכל העולמות: תמצאו גני אירועים בראשון לציון בעיצוב חלומי, ואולמות אירועים שניראה כאילו עוצבו למשפחות מלוכה. העיצובים השופעים, ההתאמה של מראה המקום לחוגגים, והאווירה הייחודית שאולמות אירועים בראשון לציון יודעים להציע – מוצעים בדרך כלל במחירים לאירוע שהם נמוכים ביחס לאולמות וגני אירועים במיקומים אחרים בגוש דן.

אולמות אירועים בראשון לציון מתאימים לתושבי אזור המרכז ואזור השרון, בזכות הכבישים החדישים באזור הופכים אולמות אירועים בכל העיר לנגישים בעבור אורחים מכל רחבי הארץ. לצד האולם מחכים לאורחים מגרשי חנייה חינם וקווים של תחבורה ציבורית. בתוך האולם מצפים לאורחים מוזיקה טובה, אוכל גורמה, צוות שירות מסביר פנים ועיצוב מרהיב.

העיר ראשון לציון מסייעת להפוך כל מלאכה של הפקת אירועים מיוחדים באזור המרכז. אולם אירועים בראשון לציון מציע לבעלי האירוע רשימה של ספקי מוזיקה, קייטרינג וצילום בתעריפים מוזלים – כמובן, שכל אולם שכזה יכול להציע שירותים מעט שונים ולכן, בהליך בחירת האולם כדאי לשים דגש גם על הנושא הזה. 

 

 

 

אולם אירועים בראשון לציון – איך לבחור את האולם המתאים?

את תהליך בחירת אולם האירועים מתחילים בהגדרת מספר האורחים שצפויים להגיע אל האירוע. משפחות שמעדיפות אירועים מצומצמים במשתתפים תוכלנה לבחור אולמות לאירועים קטנים, מסעדות וגנים מיוחדים לאירועים משפחתיים.

ההחלטה האם לקיים אירוע מצומצם או נרחב מושפעת משיקולים אישיים, מצב כלכלי, גודלה של המשפחה הקרובה ובקשות של ההורים. חתונות ראשונות ואירועי בר מצווה וברית מילה לבן הבכור נהוג לקיים באולמות אירועים גדולים ומפוארים. חתונות שניות ואירועים לילדים ביישנים יותר כדאי יהיה לקיים באווירה אינטימית ומשפחתית.

הפקה של אירוע משפחתי דורשת טקטיקה וחשיבה אסטרטגית שלא מביישת תכנון של מבצע צבאי. אצלנו תמצאו אולמות אירועים מפוארים שמציעים עזרה בארגון האירוע, רשתות של ספקים מובחרים ואווירה מלאה בכייף ומצב רוח טוב לחוגגים.

 

למה כדאי לשים לב כשבוחרים אולם אירועים בראשון לציון?

כשאתם בוחרים אולם אירועים לחגוג בו אירוע משמעותי, אתם רוצים להתאים על פי מידת האפשר את האולם לכמות המוזמנים: יש אולמות אירועים בראשון לציון שמוגבלים בתפוסה, בעיקר בימי קורונה, ולא יתאימו לאירועים עתירי משתתפים. לעומתם, אולמות אירועים בראשון לציון שיכולים להכיל מאות משתתפים, לא תמיד יהוו את הרקע המושלם לאירוע אינטימי. בחרו אולם אירועים בראשון לציון שמתאים לסדר הגודל של האירוע שלכם.

כדאי לבדוק עם כל אולם אירועים בראשון לציון עד כמה הוא יכול להתאים את המראה והאווירה לרצונות שלכם ביום האירוע. לעיתים קרובות אולמות אירועים מציעים למי שמתעתדים לקיים אירוע אפשרויות עיצוב שונות, כמו למשל שינויי צבעים, שילוב פרחים וזרי פרחים, שינויי בצבעי מפות השולחנות ועוד שינויים קטנים שמשפיעים על המראה הכללי.

כמובן שחשוב להסכים על התפריט, לבצע מפגש טעימות ולבדוק שאם יש לכם אורחים טבעוניים, מקפידים על כשרות, רגישים, אלרגיים וכדומה – התפריט שאתם בוחרים יכיל די אפשרויות כך שכל אחד יוכל ליהנות מארוחה טעימה.

 

ומה לגבי התוכנית האומנותית?

עוד חשוב בבחירת אולם אירועים בראשון לציון, לבחון עד כמה אולם האירועים מתאים לתכנית האירוע שלכם: אם אתם מתכננים להזמין להקה או נגנים, להשתולל על רחבת הריקודים, להפריח יונים, להביא איתכם באר אלכוהולי ייחודי, לארגן פינת ילדים, להוסיף אטרקציות ופעילויות במהלך האירוע – שימו לב שלכל אחת מהתכניות שלכם, יש מקום באולם האירועים הנבחר בראשון לציון.

 

דגשים חשובים נוספים:

  • המלצות וחוות דעת של חוגגים – מה שיכול לשפוך אור לא רק על המקום אלא גם על טיב השירות והיחס של הצוות.
  • מחיר למנה – וכמובן, גם יחס העלות אל מול התועלת. בלא מעט מקרים שווה לשלם קצת יותר בכדי ליהנות ממנות איכותיות ומגוונות.
  • חניה – כדאי לוודא שיש במקום מקומות חנייה מסודרים – מה שיבטיח שהליך חיפוש אחר חניה לא יעכב את האורחים.
  • מענה על בקשות מיוחדות – אם יש לכם בקשות מיוחדות מהאירוע או מהמקום עצמו כדאי שתוודאו שהאולם בו אתם בוחרים אכן ערוך לספק מענה על אותן הבקשות.

 

 בסופו של דבר, הבנה מעמיקה של מלוא הציפיות מהאירוע שלכם ותכנון מקיף של מהלכו, תאפשר לכם לבחור באותו אולם אירועים בראשון לציון, אשר יהווה כמקום האופטימאלי עבור האירוע שלכם – וכאשר היצע אולמות אירועים בראשון לציון הוא כה רחב, אין שום סיבה שתתפשרו על פחות מכך.

 

אולם אירועים בראשון לציון – או גן אירועים באותה עיר?

גני אירועים בראשון לציון מאפשרים קיום האירוע שלכם תחת כיפת השמיים. זה רומנטי להפליא, כשאתם יכולים לקיים את החופה תחת שמיכה של כוכבים או אפילו לתכנן באר מאכלים באוויר הפתוח. תכנון כזה של אירוע בן אירועים בראשון לציון זוכה אפילו ליותר פופולאריות בימי קורונה, כשאורחים לא ממהרים להיכנס לאולם סגור ולהשתתף באירוע ביחד עם עוד עשרות, או אפילו מאות משתתפים שעלולים להפיץ נגיפים…

אם כן, גני אירועים בראשון לציון מתאימים למי שמעדיפים לקיים לפחות חלק מהאירוע באוויר הפתוח. מרבית גני האירועים בראשון לציון מציעים גם אזור מקורה, לא תמיד הוא בנוי – לפעמים מדובר במעין אוהל קבוע ורחב ידיים שבהחלט מציע מקום מסתור במקרה של מזג אוויר בלתי צפוי. התכנון של אזורי האירוע צריך להתאים למזג האוויר, ובהחלט שחשוב לשים לב, בתכנון חופה או באר אוכל מתחת לכיפת השמיים – שמזג האוויר ביום האירוע יתאים לתכניות.

בימים שלפני האירוע, חשוב לבדוק את תחזית מזג האוויר ובמידת הצורך להתקשר לאיש הקשר שלכם בגן האירועים ולבקש בחינה מחודשת של השימוש באזורים מקורים ולא מקורים.

 

כמה עולה אירוע באולם אירועים בראשל"צ?

אולמות וגני אירועים בראשון לציון, כמו במקומות אחרים ברחבי הארץ, גובים תשלום לכל אירוע על פי מספר המנות המוזמנות, כלומר: המחיר הסופי של האירוע שלכם תלוי במחיר למנה שתבחרו, כפול מספר המוזמנים שלכם. אולם האירועים עצמו יוסיף שיעור מקובל של מנות למקרה שמספר האורחים באירוע שלכם יפתיע, ויהיו לכם יותר אורחים מהצפוי – מה שקורה רק לעיתים רחוקות, כמובן.

מחיר המנה מורכב כמובן מהתפריט שאתם בוחרים לאירוע שלכם, ומחיר ממוצע למנה באולמות אירועים בראשון לציון עומד היום על 150 – 400 ₪, כאשר יש אולמות אירועים וגני אירועים שמציעים מנות יוקרתיות יותר, במחירים גבוהים יותר. את העלות הכוללת של האירוע שלכם תוכלו לחשב, לפי מחיר המנה שנבחרה כפול מספר האורחים.

 

ומה לגבי העלויות הנוספות?

לצד מחירי המנות שיוצעו באולמות וגני אירועים בראשון לציון, חשוב לברר אם ישנן עלויות נוספות עבור השימוש באולם בערב האירוע שלכם, כמו למשל עלות עבור הגברה או עבור שירותים נוספים. חשוב גם לברר אם יש הגברה ותעודת כשרות לאולם, אם האולם אינו מציע מערכת הגברה ואתם בונים על מסיבת ריקודים – יש להזמין הגברה מהתקליטן או מהלהקה שתנגן באירוע שלכם. אם האירוע שלכם ייערך בנוכחות רב, הוא עלול לסרב לערוך את האירוע באולם אירועים שאין לו תעודת כשרות.

כך שכאשר אתם מתכננים את התקציב אשר יוקצה לאירוע, כדאי שתחשבו את כלל העלויות ולא רק את העלות של אותו אולם אירועים בראשון לציון – ובצורה כזאת, תמנעו מעצמכם הפתעות מיותרות..

 

לסיכום,

אם אתם מחפשים אולם אירועים בראשון לציון, קחו בחשבון שהאפשרויות המוצעות עבורכם הן רבות ומגוונות. הגדרת מלוא הדרישות והצרכים מאותו האולם והשקעה בהליך חיפוש מקיף ומעמיק, יכולה ללא כל ספק להתוות לכם את הדרך לעבר האולם המתאים והנכון ביותר בעבורכם בעיר.